понедельник, 10 марта 2014 г.



         მეოთხე მოდულის რეფლექსია:   ამ მოდულზე მუშაობა  დამეხმარა როგორ შეიძლება გამოვიყენო ტექნოლოგიები სწავლის პროცესის  ხელშეწყობისათვის.
           დავგეგმეთ მოსწავლის ნაშრომი -- მონაცემების შეგროვება, ანალიზი, შეკითხვების ფორმულირება, საინფორმაციო ბუკლეტის შექმნა, გაზეთის გაკეთება, სტატიების დაწერა, პრეზენტაციის გაკეთება.
          ბუკლეტი                                                         

        
       გაზეთი





       მეხუთე მოდულის რეფლექსია:  მიმდინარე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების მოდელი  რამდენიმე თვალსაზრისით:   დვსახეთ მოსწავლისთვის მისაღწევი  მიზნები;   გამოვავლინეთ საჭირო რესურსები; შევადგინეთ შეფასების ცხრილები და რუბრიკები პროექტის გარკვეული ეტაპების შესაბამისად. 
        შეფასების რუბრიკები







       მეექვსე მოდულის რეფლექსია:  მოცემული მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელის  და დიფერენცირებული სწავლების  როლი მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით;  შემერჩია სწავლის სტილი; შემემუშავებინა  საჭირო თვითშეფასებისა და  ურთიერთშეფასების  რუბრიკები.
       ყველა ტიპის შემსწავლელის საჭიროების დაკმაყოფილება მოითხოვს საფეხურებრივ სწავლებას, რათა მოსწავლის თავდაჯერებულობა და დამოუკიდებლობა თანდათან გაიზარდოს. 
    
      პროექტი (გეგმა)


       მოსწავლის პრეზენტაცია
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий