მეოთხე მოდულის რეფლექსია: ამ მოდულზე მუშაობა დამეხმარა როგორ შეიძლება გამოვიყენო ტექნოლოგიები სწავლის პროცესის ხელშეწყობისათვის.
დავგეგმეთ მოსწავლის ნაშრომი -- მონაცემების შეგროვება, ანალიზი, შეკითხვების ფორმულირება, საინფორმაციო ბუკლეტის შექმნა, გაზეთის გაკეთება, სტატიების დაწერა, პრეზენტაციის გაკეთება.
ბუკლეტი
გაზეთი
მეხუთე მოდულის რეფლექსია: მიმდინარე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების მოდელი რამდენიმე თვალსაზრისით: დვსახეთ მოსწავლისთვის მისაღწევი მიზნები; გამოვავლინეთ საჭირო რესურსები; შევადგინეთ შეფასების ცხრილები და რუბრიკები პროექტის გარკვეული ეტაპების შესაბამისად.
შეფასების რუბრიკები
მეექვსე მოდულის რეფლექსია: მოცემული მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელის და დიფერენცირებული სწავლების როლი მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით; შემერჩია სწავლის სტილი; შემემუშავებინა საჭირო თვითშეფასებისა და ურთიერთშეფასების რუბრიკები.
ყველა ტიპის შემსწავლელის საჭიროების დაკმაყოფილება მოითხოვს საფეხურებრივ სწავლებას, რათა მოსწავლის თავდაჯერებულობა და დამოუკიდებლობა თანდათან გაიზარდოს.
პროექტი (გეგმა)
მოსწავლის პრეზენტაცია
Комментариев нет:
Отправить комментарий